26. 8. 2011

Bye bye Summertime!


Listening to: Ron Pope- A drop in the ocean (taká na..sensitívne a sentimentálne písanie)

Toto leto mi prešlo tak rýchlo. Momentálne sa balím do Nízkych Tatier, a chce sa mi plakať. Toto leto bolo tak nabúchané, jedinečné a parádne, až mi je ľuto, že má len 2 mesiace. Ubehlo to tak rýchlo, že som si ani neuvedomila, že je leto. Budú mi chýbať nedele strávené pri bazéne so žiadnou chémiou v ruke. Budú mi chýbať aj dni a večere na ihrisku, kde sme sa usilovne vzdelávali o baseballe, prespávačky u kamarátov a kamaráti u nás, Harry Potter- predpremiéra, biliardové dni a všetky tie upršané, uletené, upotené letné neletné dni. :(

Miss you summer, Autumn here I come. Znova opäť depka. tak len tak..
Btw mám zelené vlasy.
Tulíme sa ako tulene s Georgom


Lubime sa ako kone s mojou bejby Luckou.
Pozujeme ako..retardi :D
xoxo

4 komentáre:

  1. odted sleduju:)!
    muzes kouknout i na muj blog
    http://sienastyle.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ach mňa ešte síce čaká pár mesiacov kým mi začne škola, ale tiež súhlasím s tým, že mi proste neskutočne rýchlo ubieha čas toto leto ..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. pěkný fotky :)
    léto by mohlo trvat opravdu dýl :/

    OdpovedaťOdstrániť
  4. och ja mám 4 mesiace prázdnin a mám pocit,že to zbehlo tak rýchlo ako mesiac :/ a nejak extra som toho nezažila cez leto čiže možeš byť rada, že si toho toľko stihla :)

    OdpovedaťOdstrániť