10. 9. 2011

Dobre deťúrence. Po dvoch dňoch neustáleho plaču a po 3 nociach, kedy som sa strhávala zo sna som si povedala, že Palka mi/nám to nevráti, navždy žije v mojom srdci. (Aj tak som stále občasne smutná, zanevrela som na leteckú dopravu a aj na hokej troška.). Btw. boli ste zapáliť sviečku? Ja na miestny štadion hneď deň po. Bolo tam minimum sviečok, a dnes keď som bola pozrieť znova, ich tam bolo 10-krát toľko.

Inak,u nás je jarmok. Dnes som minula 20€ na kolotoče (ale ako pardón 4 eurá za reťazák aj keď v 30 m výške ale aj tak?! to je moc..)

Škola sa mi začala, už sa učíme, už teraz som unavená jak kôň. Ach. Inak nemám žiadne outfity. Nemala som náladu, ani čas. ALE! Mám nový lak od Catrice, nový make up (od Maybelline)- mala som kupony z DM, a ešte si chcem kúpiť špirálu, nejaké tie líčka, lak a rúž v tmavej plum farbe (fakt neviem ako to inak opísať).

Začínam sa transformovať do tmavých farieb. Takže tak..totok vše

Bye bye xoxo

taká vyžehlená


som skušala nové trendy. Nič na očiach a brutálne pery.
Čo ja viem...


Ostrihala som si vlasy..Hehe Just kidding
To sú len moje vrchné vrstvy :P

2 komentáre:

  1. Bola som zapáliť sviečku tiež na 2.deň.. :( Bolo ich tam dosť.Ale radšej by som bola,keby tam nemusela byť žiadna :( Strašne sa ma to dotklo,stále na to myslím a som smutná.Nedokážem si pomôcť.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Love it! :)

    www.kingline18.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť