7. 9. 2011

Potrebujem sedatíva.

:'( Plačem tu ako malé dieťa. Športovec, ktorý bol mojím vzorom. Šport, kvôli ktorému by som umrela. Kvôli ktorému umrel on :'(( Nenávidím tuto nespravodlivosť!!! Zakaždým keď sa pozriem na jeho plagát na mojej skriny..sa znova a znova rozplačem. Nie je to pravda...Nemože..a to mi ešte ani riadne nedochádza..:(

Nech ti je zem ľahká, nikdy nikdy na teba nezabudnem, dal si mi zmysel života, dal si mi radosť, vďaka tvojim gólom. Zbožňovala som ťa. Hokej bez teba nemá význam. Milovala som hokej, no bez Teba...:'(:'(:'(

Plakala som ako malá, keď si odišiel z repre. A teraz si mi odišiel navždy :'(. Uprimnú sústrasť rodine.

NIkdy na teba nezabudnem!!! 38 Navždy!!!

2 komentáre:

  1. síce niesom hokejovy fanusik ale viem co to je stratit vzor :(, uprimnu sustrast vsetkym hokejovym fanusikom, tebe a hlavne jeho rodine, bola to velka osobnost

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hey sweet, i love your blog! It’s gorgeous!
    I'm following you!Can you follow back?
    xx

    OdpovedaťOdstrániť