10. 12. 2011

Grandma.

Listening to: The Clash-Should I Stay Or Should I Go

Moja starká mala narodeniny 6.12. :) Veľmi ju ľubim, je tá najkrajšia a najúžasnejšia osoba na tomto svete. Ďakujem ti Bože za ňu! Mám dve babky spojené v jednej, keďže pri File neviem na pekné meno prísť.

Bola som na menších nákupoch včera. Pôvodne som si chcela kúpiť nejaké krajšie tričko alebo niečo také..a odišla som s 2 náhrdelníkmi , jedným náramkom a jednými náušnicami. Veľmi sklamaná som bola. Nič sa mi nepáčilo a prvýkrát som nemala chuť nakupovať. To sa mi hádam ešte nestalo :D Plus som kúpila mojmu drahému boxerky, ako darček k narodkám (Lindorosetta kúpila svojmu tiež tie isté-takže na tréningoch budú mať presne tie isté obidvaja :D). A ešte Maminke kabelku na Vianoce a peňaženku k tomu (tú tu nemám odfotenú.)

Táák to by bolo aj všetko Ako vy a vaše nakupovanie darčekov? :)

(fotka naľavo: Stará mamka a Starý ocko, ktorého som nikdy nespoznala, zomrel mesiac pred tým ako sa moj o 2 roky starší brat narodil.
 fotka napravo: Starká :) )




1 komentár: