18. 12. 2011

Finals!

Listening to: Frank Sinatra- Let it snow


Zdravím vás priatelia! Opäť ako u mňa býva zvykom, voľný čas vystriedali písomky..ale tento týždeň..sa to skončí!! Muhahaha ..Tento štvrtok sme mali vianočný večierok v miestnoch disco bare. Bolo tak super, až ma to prekvapuje. Nenávidím takéto podniky, no po tomto zážitku tam isto pôjdem aj nabudúce ak mi to čas dopraje...Piatok na to sme šli do Viedne. Narozdiel od minulého roka, nemám takmer žiadnu fotku. Pretože pršalo a bola som lenivá vyťahovať foťák...V pondelok som ďalej bola u ortopéda, kde mi po 3 rokoch neustáleho chodenia k doktorom zistili, že možno o pol roka ľahnem pod stôl, lebo mám iný tvar jablčka akoby som mala mať, preto to bolí. HALELUJA! Ďalej som zistila, že cez tieto prázdniny budem doma asi..2 dni z toho jeden je Štedrý Večer. Včera som pre zmenu stavala stromček..nie jeden..ale rovno tri :D Viete, pre extra dávku Vianoc..

V akej farbe máte váš vianočný stromček? :)






6 komentárov:

  1. Stomčeky .. bohužiaľ budeme tento rok stavať, obyčajný zelený, umelý :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. si kočka, si kočka, si kočka. :**

    OdpovedaťOdstrániť
  3. V jaké barvě? A víš, že ani nevím.. :D
    Mimochodem máš krásný oči :).

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jaké oči ♥
    wow


    My máme stříbrno-bilo-červený : )

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Maš veľmi pekný blog. Len tak ďalej, nech sa ti dari. ;-) A taktiež odomňa jednoznačný FOLLOW!


    Moj blog:
    http://thebluebusiscallinus.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. MAS UUUUZASNE OCI TO KELU!! :D






    ps ak mas zaujem pozyvam ta na giveaway

    OdpovedaťOdstrániť