29. 12. 2011

Vamos a challet!

Listening to: Jaromír Nohavica- Godula

Milé moje čitateľky. Veľmi sa Vám ospravedlňujem za to, že nepíšem veľmi. Nestíham totiž, aká je moja obyčaj. Myslela som si, že si aspoň cez tieto prázdniny oddýchnem..ale prd makový. Dnes válim na chatu, tam strávim týždeň (veľmi krásny týždeň!). Konečne mám prichystané veci, ešte to natlačiť do kabele treba. Prídem, musím dorobiť grafiku a pálim do Jasnej lyžovať. Takže..opäť nič nič absoluuutne nič nestíham. A ďalej..musela som z technických príčin hlúpeho Windowsu preinštalovať celý počítač, to preto tu nemám  fotky (všetko mám na externom disku a mám naponáhlo.) Ja len tak aby ste vedeli, že žijem :))

Dúfam, že ste mali krásne Vianoce. :)

xoxo MichaelaGap

3 komentáre:

  1. áno mali :) a uži si to :D blog sa predsa nezrúti :) šťastný nový rok :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jo byly super! :)
    Užij si lyžování ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. no jo no, pořád máme všichni co dělat, s tím si nelam hlavu;)=)

    OdpovedaťOdstrániť