14. 4. 2012

Collective haul

Listening to: Juanes- Camiseta Negra

Dlho som neozvala prepáčte, nestíham znova :) Dnes to nebude outfit ale haul. Kúpila som si/dostala som: Tričko Chicago Blackhawks zo Chicaga od ocinka, Hunger Games trilogiu (a Inheritance pre brata), náhrdelníky dva, ktoré mi podarovala mamina, lebo ich nenosí (dokopy inak stáli 1€ :D), handmade náušnice za 4€ od kamarátky :), Balea makeup v 1 natural a báza pod makeup od Essence, Bioderma voda na odlíčenie, laky: rimmel (440 orange bliss), rimmel princess pink, LM nailpolish, Sally Hansen v Mellow Yellow,  FA antiperspirant- Biely čaj (srdcovkaaa), Clean& Clear deep cleansing lotion (asi moja 1000000-tá flaštička), ruž Essence v 44 Almost Famous, Astor Look out špirála, plavky z F&F, hydratačný krém od Avonu- Rich Moisture a Light Moisture ,krémový očný tieň od Essence vo farbe 02 glammy goes to...

Chcete nejaké review? :))

That's it. That's all.
xoxo MichaelaGap






















1 komentár: