5. 4. 2012

I was here. I lived. I loved.

Listening to: Beyoncé- Love on Top

Moja nálada každým dňom klesá exponeniálne. Sama neviem prečo, rada by som sa smiala a užívala si prázdniny, ale akosi mi stále nedochádza, že máme prázdniny a uvedomím si to až nabudúci týždeň v utorok.

Moju úpenlivú snahu behávať každý deň prekazila mamina, vraj sama nepôjdem nikam..(je to asi 5 minút a pár metrov od domu.) Strašne som zvedavá, či si vôbec uvedomuje, že o rok budem , keď Pán Boh dá, chodiť na vysokú do Bratislavy...SAMA.

A tu narážam na ďalší problém mojho skúpeho života. Ako mám sakra vyzerať na svoj vek? Ak by ste ma stretli, tipli by ste mi tak 14 maximálne a nie že o rok možem brázdiť cesty na aute a študovať aplikovanú informatiku na vysokej.. Trocha ma to deprimuje, pretože mám neskutočne chudú postavu, som nízka a vyzerám...veľmi veľmi mlado. Prosím nehovorte, že raz to ocením, lebo to nepomáha veľmi...

Anyway, užite si prázdninky slniečka a čo najmenej šibačov želám!

That's it. That's all
xoxo MichaelaGap













Shirt:New Yorker- Blazer: F&F Basic- Jeans: Happy Girl- Earrings: Swarovski- Watch: Lidl- Flats: Peacocks

11 komentárov:

  1. Modrou mám ráda a ty botičky jsou super..S maminkou to máme podobné, ale ona si časem zvykne:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. pristane!!!tie balerínky aj triko sa mi veľmi páčia!:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To sáčko je super. Sluší Ti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vyzeráš super! Mne osobne nepríde, že by si vyzerala na 14, samozrejme fotky sú vždy iné ako realita (hovorím z príkladu samej seba :D), ale aj tak .. :) Každopádne, snáď sa tvoja nálada čoskoro zlepší! ♥

    www.petushs.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Děkuji za přání, krásné Velikonoce i Tobě!:-)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak s tou náladou to máme stejné :/.. Ale aspoň ten outfit je hezký. A ty hodinky mě fakt dostaly! :)

    OdpovedaťOdstrániť