8. 5. 2012

Old love.

Listening to: Majk Spirit- Bič

Hey Hi Hello! Nepíšem viem. Ale nemám veľmi materiál z posledných dní, len tento veľmi jednoduchý až prosto sprostý outfit. Začali sa majstrovstvá a to ja nemám čas skoro na nič. Po včerajšej výhre mám ešte stále endorfíny v celom tele. Jediné, čo si momentálne prajem, je mať muža hokejistu :D Stará známa mánia :)

Kúpila som si nové laky od Gabrini Elegant opäť- veľmi sa mi páči kvalita :) Na zajtra si plánujem spraviťbielo-modro-červenú kombináciu na nechtoch a aj na oblečení. SLOVENSKOOOO! :D :)

Tiež som si kúpila novú krémovú lícenku :) Celkom som spokojná..

Čo vy tiež tak preživate MS? :)

That's it. That's all.
xoxo MichaelaGap




Moja šialená ruka :)




Farba: 05 Apricot


meet my baby george :)

Shirt:House- Cardigan: Gate- Shorts: Cherokee(Kids section :D)- Shoes: Converse, Ebay.com- Watch: Lidl

3 komentáre:

  1. Na moje prekvapenie tento rok fandím Slovákom ešte viac, ako obvykle (keď som ešte žila na Slovensku, fandila som skôr Nemcom :DD). Každopádne, mám podobnú obsesiu ako ty, ale s boxermi - chcem mať muža boxera :DD

    www.petushs.blogspot.com

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Na ty nehty se těším!:-) Tvářenka od Alverde je krásná, ani jsem nevěděla, že alverde dělá takové krásné tvářenky:-)

    OdpovedaťOdstrániť