11. 5. 2012

Pink rose

Listening to: A.M.O ft. Radio Expres- Za náš tím.

Hey hey pretty girls! Dni sa predlžujú a moj voľný čas sa rapídne kráti. Popri všetkých unavných termínoch písomiek mám ešte najnovšie aj autoškolu. V utorok idem prvý krát na trenažér wish me luck!

Nechcem sa dlho rozpisovať pretože...mám taký problém s očami, že mi v nich neustále praskajú žilky v oku, keď dlho čítam , počítačujem, som v Tescu a iné neodsledovateľné aktivity. Štípe ma celé oko z toho, preto kvapky do oka sú mojou jedinou nádejou. A! Aby som nezabudla, už som zahájila bazénovú sezónu! :)

Okrem iného moj život značne riadi schedule MS v hokeji..Takže sa prispôsobujem čo to dá. :)

Aký ste mali vy týždeň?

That's it. That's all
xoxo Michaela Gap










Naše taktizovanie cez chémiu :)

Shirt: F&F- Cardigan: Gate- Jeans: Happy Girl- Flats: Deichmenn- Earrings: Peacocks

6 komentárov: