6. 1. 2013

Best of 2012!

Listening to: Carly Rae Jepsen- Call me maybe

Hola amigas! Dnes som si pripravila best of 2012 aneb to najlepšie, na čo som tento rok natrafila (len materiálne kozmetické veci podotkýňam :) ). So let's get started in here!

xoxo MichaelaGap

1.Staroslivosť o pleť a podobne: 

  • Dove go fresh antiperspirant (citrus): jediný dezodorant, ktorý naozaj cítiť ešte aj na konci dňa!
  • Fyto pleťová voda s čajovníkom na mastnú pleť: lacné a jedno z mála, z ktorých sa nevyhádžem a ktoré je určene na mastnú pleť! Používam to každý večer a každé ráno a počas dňa a neviem bez toho existovať v podstate :)
  • Avon care light moisture pleťový krém: má ľahké, krémovo-gélové zloženie, ideálne na hydratovanie a zároveň nie je mastný a je ľahký :) ideálne pre leto ale aj pre každé iné ročné obdobie :)
  • Dermacol perfect cleanser 2 v 1: po minutí mojej biodermy som hľadala "dupe", ktorá nebude stáť 20€. S touto odličovacou vodou pre mladú pleť som maximálne spokojná, nedráždi ani pokožku, ani oči  a pekne vonia  a osvieži :)


2. Tvárový makeup:

  • Essence my skin tónovací krém (light skin): aj keď veľmi zbožňujem moj súčasný makeup od Avonu (v predošlom článku), používam ho veľmi krátko a preto som sa rozhodla, že nič, čo som dostala z Avonu pod stromček sem nedám. Vyhral to teda tento krásne voňajúci, ľahký a jemno zjednotujúci tonovací krém od essence, ktorý navyše stojí "babku" a majú ho aj v bledej farbe! Vyzerá síce oranžovo, ale raz keď ho rozotriete pekne zjednotí tvár (aspoň tu moju :D). Nemá však krycie schopnosti na vysokej urovni. 
  • Oriflame Studio Artist concealer (light): nemám slov, proste ho milujem.


  • Constance Carrol kompaktný púder (01 candlelight): široká škála farebných tónov, prakticky ho používam (nie tento jeden istý samozrejme :D) odkedy som začala nosiť púder :) Vystriedala som niekoľko odtieňov, aj iné púdre ale vždy sa vraciam k tomuto. A tá cena!!
  • Constance Carrol shimmer glimmer rozjasňovač (5 peach shimmer): Používam ho aj ako očné tiene a zároveň ako rozjasnovač. Ďalší z tých, ku ktorým vám nemožem povedať viac, proste ho milujem.
  • Essence bronzing matte powder (02 love to be matt): používam ho, keď trocha "vyblednem", pretože v lete je veľmi bledý pre mňa. Občas ho používam ako očný tieň na prehlbenie oči. :)
  • Gabriella Salvete blush (04): túto lícenku milujem predovšetkým kvôli farbe, pretože posobí veľmi prirodzeno (asi to bude tým, že môj prirodzený "blush" je v takejto farbe :) )



3. Očný makeup:

  • Essence Gel liner (01 midnight in Paris): krásna čierna gélová linka. Dlho vydrží, jediná vodeodolná, ktorá naozaj ostane po celý deň v rovnakej podobe!
  • Essence mono očný tieň (22 blockbuster- matt effect)- krásny očný tieň na prirodzené líčenie, väčšinou ho používam ako "highlight" pod obočie.
  • NYC klieštiky na mihalnice
  • Alvedere báza: schne ako priesvitná, zmatnie očné viečka- preto ju milujem. Je organická, stáči veľmi malé množstvo a makeup ostane na očiach po celý deň.
  • Essence 100% splash proof liner: vodeodolná tekutá očná linka, ktorá síce nevydrží na mojich mastných viečkach po celý deň, ale veľmi ľahko sa nanaša, preto ju milujem!
  • Essence kajal pencil (white): krémová, nádherne ľako rozotierateľná! Používam do "waterline" na optické zväčšenie oka, do vnútorného kútika a pod obočie na rozjasnenie :)
  • Essence brow pencil (04 blonde): by ste neverili, aký problém je nájsť ceruzku na obočie pre blondíny! Túto som našla a som nadmieru spokojná!. Essence proste v očnom makeupe jednoznačne vyhráva :)
  • L'oreal Volumissime x4 špirála: super špirála na extra objem! :)


tekutá očná linka, ceruzka na obočie, biela kajalová ceruzka

 4. Pery 


  • NYC smooch proof 16H lip stain (490 Persistent Pink): krásna jemná farba, ktorá sa dá vybudovať až na vyraznejšiu ružovú. V kombinácii s nižšie spomenutým rúžom vydrži dlhé hodiny! 
  • Garnier repair balzam: milujem celú Garnier Repair kolekciu, tento balzam krásne vonia, hydratuje na jednotku. Občas, pre hustejšiu konzistenciu ho používam aj ako fixátor na obočie :)
  • F&F Lips rúž (Promise): nádherná farba. Proste je dokonalý
  • Astor Liquid Care lesk na pery (201 Fire): krásna červená, troška lepí, ale dá sa to prežiť. V každom prípade bol tento rok tým najobľubenejším :)



 5. Nechty:


  • Sally Hansen Hard as Nails: používam ho ako bázu. Mám pevnejšie a zdravšie nechty, ktorá sa mi až tak strašne neštiepia a nelámu :)
  • Maybelline Colorama (150): moj najobľubenejší! Milujem červenú a proste tento..je užasný. Už sa mi pomaly ale isto míňa, čím sa radí medzi prvý lak, ktorý si dokúpim kvôli minutiu.
  • Lilien odlakovač: v podstate som ho zobrala, pretože nemali moj Sally Hansen. Je omnoho silnejši, rýchlejšie odlakuje, síce viac vysušuje, ale to sa dá ľahko doladiť :)



9 komentárov:

  1. máš nádherné modré očká :) a tie kučeravé vlásky ti seknú, fajn článok :) ten dezodorant používam aj ja už niekoľko rokov a nikdy by som ho nevymenila! ;)

    http://slyfestyle.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  2. vlny ti moc sluší :) fixu nyc znám,neumytelná :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na té první fotce ti to moc sluší!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Pretty!
    Lovely blog you have here! I like it!
    Check out mine sometime when you have time ♥
    AIMEROSE

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ten deodorant je fakt super, stejně jako kleštičky na řasy :)

    OdpovedaťOdstrániť

  6. Tak mě tedy zaujali ty tvoje krásné modré oči :O

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Máš krásné modré oči. Ten deodorant používám taky,ale Dove Deodorant Original Aerosol. Je vážně supr. Bázi mám taky.
    Tvuj blog je velmi zajímaví. Zvu Tě na svuj beautifulprettygirls.blogspot.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Super!
    A máš nádherné oči! :)

    OdpovedaťOdstrániť