4. 1. 2013

Haul: What I've got for Xmas and more!

Listening to: The Lumineers- Ho Hey

Troška som sa rozšupla v nakupovaní a tak som sa rozhodla, že vám ukážem aj niektoré darčeky z Vianoc. Neprehliadnite popisy k fotkám! :) Všetky veci z Avonu som dostala k Vianociam, vrátane kabelky LV, ktorú som dostala od drahého :).  (Najdrahší dar, ktorý som kedy dostala...)


 Rúže: (zľava): 

  • Avon rúž (rose light)- najmenší rúž (iba obal), aký som kedy videla, samotná farebná časť rúžu je rovnakého rozmeru ako bežné rúže :)
  •  Ruby Rose rúž (170)- Neodporúčam! Je veľmi hrudkovitý, na perách vyzerá otrasne a bez lesku sa nedá absolútne použiť!,
  • Julie Rosse rúž (04)-tento naopak odporúčam. Pomer cena/výkon= užasný! :) a veľmi pekne vonia :)
  • Constance Carrol (368 Bright red)-troška sa topí, preto ho mám často v chladničke, ale má veľmi "glossy" efekt, ak hľadáte matný finiš, neodporúčam :)


Na obrázku:
  • NYC lícenka (656 Sutton Place Peach)- Veľmi jemná lícenka, ideálna do tohto obdobia, kedy som biela ako stena :) v lete však bude príliš bledý. Má jemné trblietky :)
  • Julie Rosse mono tieň (02)- Veľmi pekný, dobre sa s ním pracuje aj za mokra, aj za sucha, pigmentovaný. Veľmi spokojná som :)
  • Julie Rosse ceruzka na oči (hnedá)- nie je veľmi krémová, ale nerozmazáva sa a za 50 centov..paráda




Tento lak som dostala k Vianociam od najlepšej kamarátky Lindorossety :)
Catrice lak (850 Aretha's RESPINK)


Parfém Little Black Dress (Avon)- krásna jemná voňa + elegatný obal
"Vajičko" od oriflame (Vanilla) od Lindorossety tiež :)


Youth restore krém (Avon)- asi vyzerám staro ,keď som dostala krém proti vráskam, ale budiš..:D Pekne vonia :)
Nailbrush- nemožem sa dočkať, kedy s nim niečo vytvorím, zatiaľ som však veľmi lenivá :) 


Očná paletka z Avonu (Mocha latte)- Dva matné tieňe (jeden používam na obočie) a dva perleťové. Túto paletku milujem, i keď tiene by mohli byť viac krémové :)



Avon báza- užasná!!! nemám čo dodať :)
Avon foundation (Ivory)- ľahký, presne podľa mojich predstáv :) 

Garnier pure fruit energy gel- čistiaci gél, ale keďže som si ho kúpila dnes, neviem povedať viac, dajte vedieť, ak chcete recenziu neskôr :)
Avon hair refresner- vôňa ibišteka a maliny, proste dokonalééé! :) na jemné a mastné vlasy 

Listová Kabelka, ktorú som hľadala veľmi dlho a našla som úplne ideálnu za 8€! Veľmi sa z nej teším :) 

Moja maminka ma pozná a tiež vie, že trpím nedokrvenými končatinami, preto teplé ponožky v zime sú must have a tie z Lidlu mám najradšej :) 

Náhrdelník z Housu: Opäť som si spravila radosť, pretože milujem nahrdelníky ako sú tieto :) 

a Louis Vuitton kabelka od drahého :)


 Košeľa z F&F- veľmi pohodlná, super padavá látka, ideálna do sukien a nohavíc, na elegatné nosenie :)

Tričko za 4,50€! Tomu sa hovorí deal od čiňana, neodolala som mu :) 

Moj top, ktorý mi maminka kúpila dnes za 11€, na písomné maturity (fnuk, shit just got real) 

A aby ste ma troška poľutovali, toto musím naprogramovať :D

xoxo MichaelaGap :)


6 komentárov:

  1. Kabelka je prekrásna! :) A ten gél od Garnieru mám aj ja, len taký modrý,a je úžasný, takže myslím že aj ten oranžový bude super. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Teda ty máš super výbavu, hlavně ta kabelka je luxusní!:) Na té první fotce máš mimochodem fakt nádhernou barvu očí:)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Moc hezké dárky:) líbí se mi ten náhrdelník:) a z kabelky si musela mít určitě radost:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Nádherné věci, líbí se mi ty rtěnky a také si mi hodně líbí černá košile! :)

    OdpovedaťOdstrániť