7. 12. 2013

30 Beauty Questions Tag !!

Tak som sa rozhodla, že spravím tento tag, pretože sa mi veľmi páčil a bola som tagnutá Dominikou ...so without further do, here we go...:)



1. Pamätáš si na prvú vec ktorú si si kúpila keď si začala používať make-up?Špirála..Rimmel Glam Eyes...alebo niečo také podobné :D

2. Aká je podľa teba perfektná maskara?
Maybelline Rocket! Moja najmilovanejšia!
3. Aké krytie preferuješ pri mejkapoch?
Malé, maximálne stredné...Väčšinu času (a tým myslím skoro vždy) si nedávam ani púder, pretože chcem, aby mi pleť dýchala a bola nezaťažovaná :)

4. Obľúbená "drahá" značka?
No som vlastníkom MACu a Chanelu...milujem rúž od Chanelu :)


5. Aké značky kozmetiky si vždy chcela vyskúšať?
Nars, Benefit, Milani, ELF, Dior, Bobbi Brown, Diegodallapalma,...veľa veľa..:D

6. Obľúbená značka z drogérie?
Maybelline, Garnier, Rimmel, Catrice...:)

7. Nosíš umelé mihalnice?
Nie nie, som celkom spokojná s mojimi :)

8. Je niečo bez čoho ráno nevyjdeš z domu?

Nemám problem chodiť ako ma pan Boh stvoril (myslím tým nemalovaná :D) Asi špirála a lícenka...Bez nich vyzerám ako mrtvola alebo 11ročné dievčatko :D

9. Aký je tvoj najmilovanejší produkt?
Dermacol Love Lips, Maybelline Baby Lips v odtieni Pink Punch a Maybelline Color Whispers v 150 Faint of Fuschia, Maybelline Rocket špirála a Catrice Never Let me Go paletka :)



10. Ako často chodíš nakupovať make-up?
Častejšie ako by som mala :D

11. Máš nejaký rozpočet alebo nakupuješ koľko chceš?
Zavisí na tom, koľko penazí mám :D Simple as that :D

12. Používaš kupóny, karty a pod.?
Používam kupóny z DM a kartu z DM tiež...vo Fann parfumériach používam ISIC kartu :)

13. Čo nakupuješ najviac?
Rúže, laky, lícenky :D...ale najskôr tie laky :D

14. Existuje nejaká značka ktorej sa vyhýbaš?
Astor..neviem prečo, ale astor ma vôbec neláka...

15. Vyberáš si produkty podľa toho čo obsahujú?
Ani nie...viac menej je mi to jedno :)

16. Kde najčastejšie nakupuješ make-up?
DM, 101 drogéria :)

17. Skúšaš rada nové produkty v starostlivosti o pleť?
Veľmi nie...mám isté problémy nepochopiteľné, že sa vyhádzem, nie nejako extrémne, ale predsa z rôznych produktov, preto ak mi sadne jeden a som s nim spokojná, nemám dôvod danú vec meniť :)

18. Máš obľúbenú značku v starostlivosti o telo?
Na tvár Garnier..to je moja srdcovka, inak ani nie..telové mlieka priliš nepoužívam, iba ak v lete..

19. Keby si si musela kupovať produkty len od jednej značky - ktorá by to bola?
Maybelline zrejme :)

20. Ktorá značka má najkrajšie balenia?
Mne sa páčia Chanel, taký chic a classy, žiadne čačky mačky, v jednoduchosti je prosto krása :)

21. Ktorá celebrita má podľa teba vždy najkrajší make-up?
Khloé Odom Kardashian... Ja ju proste milujem :D

22. Obľúbené Youtuberky aka beauty gurus?
U mňa na prvom mieste je jednoznačne DulceCandy87 :)
 
23. Máš rada multifunkčné produkty?
Nie, používam veci na čo sú primárne určené, ale niekedy využívam trblietavý očný tieň bledšej farby ako rozjasňovač :)

24.Čo z líčenia ti ide najhoršie?
Linky, linky linky...i keď vďaka mojmu štetcu z brushartu už robím celkom presné, tie linky v pere a podobne mi asi nikdy nepôjdu :)

25. Používaš na oči primer?
Ja mám celú pleť a viečka ešte viac mastné, takže primer používam vždy, keď si dávam očné tiene...bez toho to nemá ani zmysel si ich tam dávať :D

26. Koľko produktov používaš na bežný deň?
Hydratačný krém, ceruzka na obočie, tieň na obočie, priehladná špirála na obočie, gélova ceruzka na oči, špirála, lícenka, rúž..8 in total teda..:)

27. Čo použiješ ako prvé, korektor alebo mejkap?
Ako kedy...niekedy si dám iba korektor a potom zistím, že predsa len potrebujem jemnučký makeup :)

28. Rozmýšľala si niekedy nad tým že by si sa niekde chodila učiť ako sa líčiť?
Ani nie, nemám na to totiž čas :D

29. Čo máš na make-upe najradšej?
že nevyzerám ako 11 ročné dievčatko a mrtvola v jednom (viem, je to morbídne keď si to predsavíte :D)..

30. Koľko ti priemerne trvá kým sa nalíčiš?
V bežný deň tak 8 minút, inak keď si dávam záležať tak 20-30 minút :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára