16. 12. 2013

Istadiary #1

Dnes som si dovolila začať novú "serie" s instagramovými fotkami :) Ak by ste ma chceli sledovať moj instagram je michaelagazo :)


 Keď sa mi nechce učit, resp. keď sa už nevládzem učiť..

 S mojim verným kamarátom, mojkacím plyšákom a s tým, ktorý mi dokáže zlepšiť náladu..Kocuri prostie liečia :)

 Matrix na prednáške z Logických Systémov...

 Ranné chvíľky vlakové, kedy rýchliky meškajú 480 minút :D
Túto fotku ani neviem slovami opísať..:) Proste ten najlepší z najlepších :)
 Mikulášsky darček :)

 Keď si nestíham upratať izbu...

 Tie dobré dni, kedy mi odpadnú prednášky...(okay, nebudem klamať, bol to iba jeden deň a iba jedna prednáška :D)
 Ten moment, kedy plačem :D

It most certainly is :) 

 Aplikovaná informatika všedných dni...

 ...i tých nevšedných, kedy sa možete zahrať supermaria a kinect na chodbe :)

 Mojho srdca šampion :)

 IT piškvorky ...

Takto sa parkuje v Mlynskej Doline :D

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára