27. 2. 2014

Too much information tag


Čo máš oblečené?
Keďže to píšem v škole, tak rifle a tričko s dlhým rukávom a obuté mám čižmy :)
Bola si niekedy zamilovaná?
Áno.
Zažila si niekedy otrasný rozchod?
No zažila som taký jeden veľmi nepríjemný a dalo by sa povedať, že aj otrasný, ale ja som nebola tá "heartbroken".
Aká si vysoká?
Som miniatúrna..len 161 cm.
Máš nejaké tetovanie?
Nemám žiadne, i keď som si chcela dať vytetovať Carpe diem, ale už ma to prešlo :D
Nejaké piercingy?
Iba prepichnuté uši, ale uvažujem, že si na leto dám prepichnúť pupok.
OTP? (one true pairing)
Shamy jedine :D (Sheldon Cooper a Amy Farrah Fowler)
Obľúbený seriál?
Big bang theory, How i met your mother, New girl, 2 broke girls Keeping up with Kardashians, The real housewives of Beverly Hills a Vanderpump rules /za tie posledné 3 sa hanbím :D/
Obľúbené hudobné skupiny?
Queen, Horkýže Sliže, One republic, AC/DC, Guns n Roses..ale Queen kraľuje :)
Niečo čo ti chýba?
Rozum a peniaze...a čas..:D
Obľúbená pesnička?
Somebody to love od Queenu <3
Koľko máš rokov?
19
Znamenie v horoskope?
Vodnár 
Akú vlastnosť by mal mať tvoj partner?
S mojím partnerom som nadmieru spokojná, takže..nehľadam nič viac :)
Obľúbený citát? 
Carpe Diem, alebo inak "Užívaj deň" :)
Obľúbený herec?
Niel Patrick Harris..On je proste najlepši :)
Obľúbená farba? 
Modrá 
Drsná alebo jemnejšia hudba?
Ako kedy, zaleží od nálady, na behanie preferujem rock, na chvile melancholie potrebujem jemnú pomalú hudbu..
Kam chodíš keď si smutná?
Behať...takmer vždy
Ako dlho ti trvá kým sa osprchuješ?
Tak od 3-10 minút
Ako dlho ti trvá ráno sa vychystať?
od 15-nekonečne veľa minút :D zaleží koľko mám času...
Pobila si sa niekedy s niekým?
S bratom..ale som veľmi agresívny človek, takže možno to raz príde :D
Turn on? (toto som fakt nevedela preložiť)
Na chlapoch? Vôňa je celkom dosť silný turn on..
Turn off?
Keď sú ľudia hlúpi...
Prečo si začala blogovať?
Pretože som si rada "vypísala" dušu do internetového sveta, niečo ako internetový denník a časom sa to zvrtlo na beauty blog...moj pôvodný blog možete nájst TU
Z čoho máš strach?
Ja hádam zo všetkého :D Hlavne z duchov, smrti, žralokov, zlých ľudím, že nebudem úspešná a schopná postarať sa sama o seba...
Posledná vec kvôli ktorej si plakala? 
Fúha..ťažko povedať, nepamätám si, ale plačem celkom dosť často :D
Kedy naposledy si niekomu povedala že ho máš rada?
Predchviľou :)
Čo znamená názov tvojho blogu?
Jednoducho: Moje krsné meno a skrátene priezvisko.
Posledná kniha ktorú si čítala?
C++ :D
Akú knihu teraz čítaš?
Miluj svoj život, ale na autora si nespomeniem :/
Posledný seriál ktorý si pozerala?
Vanderpump rules
Posledná osoba s ktorou si sa rozprávala? 
Môj braček najmilovanejší :)
Aký je vzťah medzi tebou a osobou ktorej si naposledy napísala?
Veľmi dobré kamarátky :)
Obľúbené jedlo?
Hľuzková polievka a šaláty!!! <3
Miesto ktoré by si chcela navštíviť?
USA, Španielsko
Kde si bola naposledy?
V kúpelni :D ale čo sa miesta týka: Jasná, Nízke Tatry, a čo sa zahraničia týka...fúú..Taliansko? :D
Páči sa ti niekto?
Jedine a navždy iba môj chlap :)
Kedy si naposledy niekomu dala pusu?
Môjmu ocinovi včera večer.
Naposledy čo ťa niekto urazil?
Nepamätám si, naozaj..ale určite to bolo tento týždeň..
Najobľúbenejšia príchuť cukríkov?
Kyselá :D :D Takže asi citrón
Hráš na nejaký nástroj?
Učim sa sama na klavíri a gitare.
Aký šport si naposledy hrala?
Plávala som asi pred 5 hodinami.
Posledná pesnička ktorú si si spievala?
Hanbím sa..veľmi, ale AKM od Rytmusa :D
S kým si bola naposledy vonku?
Fúúúúú....Asi s mojim drahým, nemám veľmi čas chodiť po vonku, odkedy sa mi začal znova semester :/
Kto ďalší by mal odpovedať na tieto otázky?


Hocikto, koho tento tag zaujal :)

Môj tag je od Dominiky: TU

3 komentáre: