8. 3. 2014

February Favourites 2014

Listening to: Twiins- I don't know why

Dnes som si pre vás pripravila produkty, ktoré som za mesiac Február používala asi najčastejšie a hlavne, veľmi som si ich obľubila..:) Fotky a podobne som troška "odkukala" od Dominiky, lebo sa mi to veľmi páčilo ako nápad. :)


 Klikni ak chceš vedieť viac!


  • Bioderma sprchový gél na suchú a citlivú pokožku- používam ho ako čistiaci gél na tvár a musím povedať, že hoci nemám suchú pleť ani zdaleka, robil mi veľmi dobrú službu kvôli  tomu, aký je krásne šetrný k pleti...
  • L'oreal sublime soft micelárna voda- podobná známej micelárnej vode od Biodermy, veľmi šetrný opäť, rýchlo a ľahko odstráni z pleti všetko, aj vodeodolný makeup a pritom vám nepodráždi pokožku a neštípu po ňom oči..Nie je ani parfumovaný- shot out všetkým tým, ktoré máte veľmi citlivú pleť...
  • Garnier Essentials odličovacie obrúsky- nepoužívam ich každý deň, ale pri cestovaní a v také dni, kedy sa vám nič nechce a chcete mať čo najskôr odličenú pleť sú bomba..Šetrne a vôbec nie drsné
  • Garnier krém na ruky: už som o ňom hovorila aj v mojom haule, je veľmi hutný a dobre ruky hydratuje.
  • Grace Cole Strawberry & Kiwi peeling na telo-mám ho už dlhšie spolu s telovým maslom, ale teraz som mu konečne prišla na chuť..trocha umelá vôňa, ale pokožku vám nechá prijemne jemnú a hydratovanú, no zároveň sviežu <3
  • Vitality's leave-in balzám na vlasy- Už som o ňom hovorila haule tiež..Je zo salóna a je naozaj užasný...bohužiaľ, aj tá cena tomu zodpoveda...stál 13,5€, ale naozaj najlepšie, čo som po dlhej dobe mala na vlasoch. Nájdete ho TU.
  • Labello classic care- obyčajný, veľmi dobre hydratujúci balzám :) Tiež som o ňom hovorila v mojom haule.
  • Dermacol Love Lips v odtieni 02- podrobnejšie o tomto produkte ako aj to, prečo som si ho zamilovala nájdete TU
  • Catrice Prime and Fine rozjasňovač- tento rozjasňovač Catrice sťahuje z predaja /sad face/, ale práve kvôli tomu si ho možete teraz kúpiť za necelé 3€! :) A je uplne užasný, krásne prirodzený a dokonale rozžiari pleť, najlepšia kúpa z drogérie.
  • Catrice lícenka v odtieni 060 Rosewood Forrest- krásna neutrálna lícenka so štipkou farby...A aj túto nájdete teraz za "pár korún" v drogérií, pretože ju taktiež sťahujú z predaja...
  • DKNY Be Delicious parfém- krásna "fresh" vôňa s chutným balením, ktoré pripomína jablko a samotný parfém má takúto vôňu. Je to tiež zverejnené v haule: čo som dostala na Vianoce.
  • Miss Sporty clear maskara- Uplne užasná, znova za pár korún, ktorú používam na obočie- ako možete na fotkách vidno, už nie je taká veľmi "clear" :D
  • Casio hodinky- tieto hodinky sú nadherná, chic a jednoduché. Mám radosť každé ráno, keď si ich možem dať na ruku..Prvé hodinky, ktoré sú ako stvorené na moju ruku...dostala som ich od mojho milovaného chlapa na Vianoce. Je to tiež zverejnené v haule: čo som dostala na Vianoce.
  • Svetrík z F&F, po ktorom som pokukovala veľmi dlho, pretože sa mi páčila jeho kvalita a materiál. Krásne farby, a ako ideálny do chladných rán.. Milujem takéto svetriky veľmi a evidetne to vie aj moja mamina, kedže mi ho kúpila na moje narodeniny :)
  • A pri tých narodeninách ešte zostaneme..Dostala som tento krásny set náušnic a nahrdelníka, ktorý dokonale ladí k tomuto svetríku. Veľmi rada to nosím spolu :) Tento set som dostala od mojho tip-top frajera :)
To by bolo aj všetko, dúfam, že sa vám to páčilo :)


3 komentáre: