14. 5. 2011

Peacocks. Decoration...

Hello! Today I've decorated my door of "wardrobe" (I don't know better name for it.) with posters of slovak hockey players (Maaaan, I love them so so much! I will have autograph of Marián Gáborík- most loved by myself hockey player ever :D ! ). And then I've been looking through PEACOCKS. I adore their purses and jewelry and shoes and dresses...and..the whole shop!! :D So some of mine picks! :)

Zdravím! :) Dnes ráno som si ozdobila predné dvierka od skrine plagátmi našich hokejových chlapcov- (ktorých tak veľmi ľúbim, že keď Demitra odišiel, plakala som celý deň a to si fakt nevymýšľam. A BUDEM MAT AUTOGRAM MARIÁNA GÁBORÍKA!!!!!!! to je hokejista, ktorého ľúbim najviaaac! už 8 rokov!!! :D) Hľadala som a aj hľadám resp. prezerám PEACOCKS. Milujem ich šaty, kabelky, bižutériu, ktoré fakt skvostná a topánky..a vlastne celý obchod. :) Nejaké tie fotky, toho, čo sa mi páčilo najviac.:


Maximálne Božškééé!!! Literally masterpiece .

Jednoduchosti je krása :). Less is more :)


 túto si pojdem kúpiť. Jediné, čo sa mi nepáčo je to, že nemá zips, ale len klipsnu. 
Super na vypadávanie veci a pre zlodejov.
 OMG! Úžasná! I have to have it!
 Letné živé farby. Summer time! :)



xoxo

 © MichaelaGap

2 komentáre: