2. 9. 2011

When dreams come true.

Listening to: Lionel Richie- Goodbye (musíte si to vypočuť!!!)

Včera som sa vrátila z Nízkych Tatier a tým ukončila leto. Je mi smutno. Chcem leto celý rok. Ale aj tak sa teším na zemité farby a svetríky. I keď Tatry boli pre mňa troška utrpením (lebo nenávidím turistiku a príroda ma zrovna trikrát nefascinuje..), prvé dva dni som umierala so žaludočnými problémami a pocitom hladu, no v nedeľu mi to vylepšilo nniečo. Stretla som hokejistu. Milana Jurčinu. Milý neskutočne, bez manierov, zlatý chlapec :) Stretli sme ho dosť náhodou v hoteli, kde mal autogramiadu (my sme sa boli najesť- teda rodičia a brat ja som len pila :D). Mám s ním foto, aj podpis. Och, ako keby som ho poznala roky. Prepáčte, že sa tak rozplývam, ale keby ste slávili MS viac ako Vianoce, tak by ste asi robili to isté :)))

Plus, mám opasok z pravej kože, kde pracku som si mohla vybrať tak som si vybrala dvoch koníkov :)
Opasok 14€ + pracka 7€ :)

Nechce sa mi isť do školy. Najviac na svete. Ale teším sa, čo si oblečiem v pondelok. A to je aj všetko. Viva la septembrové depky. a čo vy?!

Carpe diem




xoxo MichaelaG

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára