5. 9. 2011

Back to school, kids!

Listening to: Queen- Save me (btw, dnešný google je super, viva la Freddie Mercury :))

Tak čo deťurence, aký ste mali prvý deň v škole? moj bol: nudný, dlhý (aj keď trval asi dve hodiny), únavný a keď nám dali rozvrh ma skoro prekotilo. Viete koľko máme hodín : 8,8,9,9,8. Super nie? :D (Chvalabohu, sú tam semináre, ktoré ja nemám čiže..)

Inak sa nám zmenilo pár učitelov, a vlastne som celkom spokojná. Zajtra na tretiu hodinu idem, ako pani :D

Dobre to by bolo aj všetko, nechce sa mi. Pardon :)





8 komentárov:

  1. no pekne ja si sice este chvilu pockam do skoly, ale tak to uz bude vysokoskolsky zivot tak sa drz :) nech ta neprekoti

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Preboha, ten rozvrh znie fakt desivo!! :DD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Máš krásne oči. Vlastne celá si krásna. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Aj nám už dnes dali rozvrh a moja reakcia bola podobná ;)...Pekné gateovské tielko- mám ho tiež :P...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. hladaj hladaj a este raz hladaj neolutujes :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Hi, I love your blog, very good!
    Give one last on my blog.
    What do you think of following each other? kisses

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Very pretty!
    I loved the photos, you have wonderful eyes!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásná!

    http://shaki-days.blogspot.com/

    OdpovedaťOdstrániť