27. 5. 2012

Decoration of the wall- checked

Listening to: Metallica- Unforgiven

Tak..včerajšiu sobotu som namiesto upratovania strávila dokončovaním mojej hokejovej steny :) Porezala som sa, ale stálo to za to. V piatok som si kúpila nový lak (aké prekvapenie však? :D), a dokonca aj vo štvrtok. Povodne som si chcela kúpiť lip stain /neviem ako vám to preložiť/ v podobe fixky od NYC, ale zbadala som akciu, že nad 3,99€ dostanete aj špirálu. Tak som si dokúpila lak za 1,29€ /pretože fixka stála 2,80€/ a mám doma aj špirálu aj lak aj fixku :) Špirála ma mierne prekvapila, čakala som hroznú kvalitu, ale zatiaľ som nadmieru spokojná :) Ak budete chciet podrobnejšie review dajte vedieť :)

V pondelok idem do BA namiesto branného :). Máme maturitný týždeň, tak sme sa dohodli so spolužiačkami, že pojdeme popozerať do BA znova :) (A budem veľmi silno myslieťna svojho brata, ktorý maturuje...)

Pridávam tento super outfit, ktorý sa mi strašne páči :) Mám rada mentolovú farbu :)



Dva nové laky :)
 Miss sporty clubbing colors metal shine-312
NYC In a minute-264 Lincoln Square Lavender


5 komentárov: