30. 5. 2012

Purple & Leopard

Listening to: Carly Rae Jepsen-Call me maybe

Hola! Tak úspešne vám hlásim, že som prežila prvú jazdu bez ujmy na zdraví (aj okolie žije :)). V pondelok som mala cestovateľský deň-boli sme v Bratislave, aj keď sme si povedali, že nakupovať nejdeme, skončili sme, klasicky, v obchodoch :) Som na náš pyšná, že sme všetko našli na prvý šup :). Kúpila som si tričko Ann Christine (veľmi krásne a jednoduché, fotky pribudnú neskôr v outfite :)). Dnes sme boli na brannom a tak mám ďalšie fotky. Celkovo tento týždeň považujem za veľmi super :) Už sa chystáme do Trenčína...

Nebudem kecať, lebo som veľmi unavená, tak vám pridám športový OOTD a ostatnú fotodokumentáciu a idem spať :)

Ešte som zabudla, že ak budete v Bratislave rozhodne odporúčam Home Made Caffe u Shtoora na Obchodnej, je to spojené s Martinusom, užasná pokojná atmosféra. Kde lepšie si možete vychutnať Vanilkovô Caffe Latté než medzi knihami ? :) (Plus celý "jedálny lístok" je písaný Štúrovou slovenčinou :))

Carpe diem!

That's it. That's all.
xoxo MichaelaGap







Bratislava

U spomínaného Shtoora :)






 Branné: Shirt: C&A- Cardigan: GATE- Jeans: VIP PARIS- Shoes: SIMBA
Bratislava: Shirt: F&F- Cardigan: GATE- Jeans: HAPPY GIRL- Purse: PEACOCKS- Shoes:PEACOCKS






3 komentáre:

  1. už nebuď taká pekná! môžem mať z teba len komplexy potom. :*

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jseš krásná!! ...ty tvoje vlásky, ooch ;D V Bratislavě bylo určitě fajn jak vidím podle fotek... :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Na té poslední fotce ti to hrozně moc sluší!:-) Super fotky:-)

    OdpovedaťOdstrániť