23. 5. 2012

When silver is more than a gold.

Listening to: Bacil ft. Rakby- Ukáž mi lásku (vy viete prečo :D)

SME (vice)MAJSTRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII :))) Strašne sa tomu teším :) Ospravedlňte moju absenciu, vybavujeme oznamká, finishujem písomky a okrem iného ta autoškola ma uplne vyciciava, ale je to sranda :))

P.S:Potrebujem muža hokejistu. Už asi 10 rokov jedného zháňam, nemá niekto kontakt? :D

That's it. That's all.
xoxo MichaelaGap


Pardon za moje "výrazy". 


Ďakujem Monike za lak :)





Rimmel- 500 Peppermint

Povinna literatura poslednych dni :))

Cardigan: Gate- Shirt: Tom Tailor- Shorts: Cheeroke- Shoes: Simba- Earrings: Swarovski- Nailpolish: Rimmel 500 Peppermint 

4 komentáre:

  1. Nádherný lak! Haha, bohužel kontakt na žádného hokejistu nemám:-D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. nemám síce poruke žiadneho hokejistu, ale aj mne by sa nejaký zišiel :D plne ti rozumiem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. :D ja poznám jedného hokejistu,...alebo skor som poznala....:) ale sa zmenil dost ako siel do usa...:):Dtakze neodporucam..:D

    OdpovedaťOdstrániť